fredag 18. juli 2008

Trening på Tananger

Hadde med Emilie ut i myra i dag. Hun stod midt i myra og kastet apporter på kommando. Jeg gikk rundt og la fra meg linjetag. Emilie kastet markering, jeg sendte på linjetag og deretter fikk Akilles apportere markeringen. Markeringene er ikke lenger noe forstyrrelse for Akilles. Han vet at han får hente dem senere. Bildehåndteringen fungerer med andre ord. Etter å ha kjørt denne øvelsen rundt hele myren, (Emilie er tålmodig) gikk Emilie til bilen for å hente Prima, mens Akilles og jeg hentet inn "reservedummyene". Deretter gikk vi ned til havet og trente på blinde utganger i vann. Akilles kaster seg nå i vannet. Han vet jo at det kommer noe over hodet så snart han legger på svøm. I dag blåste jeg på ham på vei ut og sendte ham lenger ut før jeg kastet belønningen over hodet på ham. Tennisball-slynge er greit å ha...

Ingen kommentarer: