onsdag 20. august 2008

Høyre/venstre og litt ut

Litt dårlig tid om dagen. Noen skal i skolekorpset, mens andre skal på fotballtrening. Andre igjen skal på friidrettstrening. Roars Transport AS gjør det godt om dagen...
Fikk allikevel anledning til en kort økt med høyre-, venstre- og ut-trening i går. Akilles er helt novise på høyre og venstre, men UT sitter ganske bra også med forstyrrelser.
Jeg setter ham opp og legger ut en dummy på hver side av ham. Går i fra ham og kaster en dummy bak meg. Deretter sender jeg ham til venstre. Når han avleverer, kan jeg sette ham opp og gå i fra ham og legge ut den dummyen han har apportert, for så å sende ham ut. Når han avleverer denne, går jeg i fra ham, kaster en dummy bak meg og sender ham til høyre. Når han avleverer, går jeg i fra ham legger ut den han har apportert, før jeg på ny sender ham ut. Og slik fortsetter jeg, til intensiteten begynner å dale...

Ingen kommentarer: